piątek, 2 marca 2018

#213 Zakazany układ - K. N. Haner ~Czy miłość może zaistnieć w brutalnym świecie?~


Śmierć jawiła się mi jako najcudowniejszy prezent. Wyczekiwałam jej z zapartym tchem. Modliłam się niezliczoną ilość razy, aby dotarła do mych drzwi i zabrała całe istnienie, które zostało mi dane. Nienawidziłam tego, kim się stałam. Osoby przerażonej każdym jego krokiem. Nie wiem, czy kiedykolwiek byłam czegoś warta. Nie pamiętam. Moje narodziny były pomyłką, za którą ciągle odpokutowałam. Nikt mnie nie chciał. Nikt nie pragnął prawdziwej mnie. Byłam wrakiem istoty, którą być może w innych warunkach, mogłabym się stać. Zniszczył mnie, a może to ja sama się zniszczyłam. Nie potrafię już istnieć. Zbyt wiele przeżyłam. W końcu znalazłam w sobie odwagę. Moje największe marzenie w końcu mogło się spełnić. Wystarczyło skoczyć. Jeden ruch ciałem i w końcu zaznałabym ostatecznego spokoju. Planowałam to od wielu miesięcy. Czekałam, aż wyjdzie z domu. Nie lubił mnie zostawiać. Kiedyś być może mnie kochał, a przynajmniej był dobry. Nie krzywdził mnie. Stał się moim oparciem, ale teraz już nie wiem, kim jest. Dlaczego wcześniej nie zauważyłam potwora, którego tak skrzętnie ukrywał? Byłam ślepa, a może po prostu nie chciałam przyznać sama przed sobą, że mnie niszczył. Nie chciałam już się bać. Życie mnie przerażało. Wyczekiwałam śmierci z otwartymi ramionami, ale nie chciała przyjść. Teraz nie ma wyboru. Przyjmie mnie. Zmuszę ją do tego. Wystarczy jeden krok...

Brutalny świat pełen okrutnych dusz, mężczyzna nieznający litości, kobieta pragnąca śmierci - czy to wszystko połączone ma szanse przetrwać? Motyw mafii w książkach zawsze wywołuje wiele sprzecznych emocji w moim sercu. Z jednej strony kusi swym mrokiem, a z drugiej przeraża tym, co mnie może spotkać w czasie czytania kolejnych rozdziałów. Zwykle ostrożnie podchodzę do pozycji, w których przenoszę się do brutalnego, rządzącymi się swoimi prawami świata, gdzie mrok przejmuje kontrolę nad ludzkimi sercami, a jakiekolwiek emocje są surowo karane. ,,Zakazany układ" wielokrotnie złamał moje serce, niszczył mnie raz po raz, gdy bohaterowie zostali wystawieni na pożarcie nieludzkim problemom. K. N. Haner powróciła i przygotowała dla czytelnika, przepraszam za określenie, cholerny rollercoaster emocji. Gdy sięgnęłam po historię Nicole i Marcusa spodziewałam się wiele, a rzeczywistość jeszcze bardziej przerosła moje oczekiwania. Co takiego ma w sobie ta pozycja, że nie pozwala zmrużyć powiek, dopóki nie pozna się zakończenia? Czy to kolejna ze słodkich romansów? Dowiecie się tego, zapoznając z całością recenzji!

,,Czasami wystarczy spotkać kogoś tylko raz, by nie potrafić zapomnieć o nim całe życie, Marcus..."

Nowa seria Królowej dramatów!

Nicole żyje w toksycznym i destrukcyjnym związku z mężczyzną, który zaopiekował się nią po śmierci jej rodziców. Pewnego dnia, gdy po raz kolejny zostaje przez niego pobita, postanawia popełnić samobójstwo. Ucieka z domu i dociera nad urwisko, żeby skoczyć prosto do oceanu.

W tym samym momencie, w którym dziewczyna zamierza odebrać sobie życie, miejscowi gangsterzy wykonują brutalną egzekucję, której Nicole staje się przypadkowym świadkiem. Zamiast umrzeć, trafia prosto do domu mafiosa — Marcusa Accardo. Mężczyźnie imponuje to, że Nicole nad życie pragnie śmierci. Świat mafii nie jest jednak prosty, a pojawienie się kobiety w samym centrum gangsterskiego piekła nie zwiastuje niczego dobrego.

Początkowa nienawiść i strach między Marcusem a Nicole przeradzają się w fascynację oraz namiętność. Marcus zaczyna współczuć Nicole, gdy się dowiaduje, co ją spotkało. Oboje zgadzają się na układ, który ma na celu wyeliminowanie największego wroga Marcusa — Aleksandra Modano. Brutalne zasady gangsterskiego świata są jednak niewzruszone, dlatego gdy w grę zaczynają wchodzić uczucia, wszystko się komplikuje. Niebezpieczeństwo pojawia się na każdym kroku, a jedna chwila nieuwagi może doprowadzić do tragedii, której ceną jest ludzkie życie.

Mafia. Miłość. Zemsta. Zakazany układ.

,,To sen. Nie koszmar. Koszmarem jest życie, które prowadzi do śmierci. Moje życie, jego życie to jeden wielki koszmar. Pełnimy na tym świecie dwie zupełnie odmienne role, ale oboje jesteśmy nieszczęśliwi. Mam dziwne wrażenie, że on jest moim wybawieniem, a jednocześnie moją zgubą."

Nicole pragnie śmierci. Krzywdzona przez mężczyznę, którego kiedyś kochała, osamotniona i zniszczona chce zakończyć swoje istnienie. Czuje, że nic nie może jej ocalić. Postanawiając popełnić samobójstwo, po ostatnim pobiciu, dociera nad urwisko, gdzie zamierza wykonać ostateczny krok w przepaść.

Gdy Nicole szykuje się do zabójczego skoku, nagle staje się świadkiem morderstwa. Porachunki mafii zawsze ciągną za sobą ofiary. Dziewczyna, widząc brutalną egzekucję, czuje, że zaraz nastąpi jej koniec. Obecność przypadkowego widza zostaje wykryta, a mordercy ruszają jej śladem. Nicole wie, że nie ma sensu uciekać - w końcu i tak planowała zakończyć swój żywot, więc czemu ktoś nie miałby w tym ją wyręczyć. Trafiając pod dłoń Marcusa Accardo - przywódcy bezlitosnych ludzi, nie błaga o litość. Czeka z upragnieniem na dźwięk wystrzału, ale on nie nadchodzi.

Marcus pierwszy raz w życiu waha się, dzierżąc broń. Przypadkowy widz egzekucji wykonanej na osobie pragnącej go okantować okazuje się piękną, ale wyniszczoną kobietą. Mężczyznę intryguje pragnienie śmierci w oczach Nicole. Nie mogąc pociągnąć za spust, postanawia porwać kobietę i zrobić z niej więźnia w swoim domu. Świat, w którym nagle znajduje się Nicole, okazuje się bardzo niebezpieczny, a decyzja Marcusa może zaważyć na wielu ludzkich istnieniach.

Nienawiść, którą do siebie odczuwają, przeradza się w nieokiełznane pożądanie. Żadne z nich nie może zapanować nad skrywanymi tak głęboko w sobie emocjami, które nagle postanowiły wychylić się ze swojej kryjówki. Bolesna przeszłość Nicole wywołuje gniew w Marcusie, a pragnienie tej skrzywdzonej kobiety, przeradza się w obsesję, której żadne z nich nie może powstrzymać.

Niestety, uczucie w tak brutalnej świecie z góry skazane jest na porażkę. Marcus nie może się teraz rozpraszać. Jego największy wróg - Aleksander Modano postanawia zaatakować i zdobyć całkowitą władzę. Nicole jest tylko utrudnieniem, które go rozprasza. Mężczyzna musi zdecydować, co zrobić ze swoim więźniem. Czy powinien ją zabić? A może uwolnić?

Nicole zapomniała o tym, czym jest prawdziwe życie, ale w chwilach łagodności u Marcusa zaczyna nieśmiało marzyć o przyszłości. Czy związek w tak okrutnym, mrocznym świecie ma szansę przetrwać? Czy zakazany układ, który ich połączył, sprowadzi na nich śmierć?

,,Ciągnie mnie tak ze sobą, a ja nie chcę zawrócić. Zatracam się w niej bez zahamowań i bez zaprzątania sobie głowy tym, co będzie jutro. Wiem jedynie, że obudzę się, a ona będzie obok. W tym momencie nie chcę niczego więcej."

,,Zakazany układ" wciągnie was brutalnie do świata pełnego mroku i okrucieństwa, gdzie prawo nie istnieje, a morderstwa nikogo nie dziwią. Poznajcie miejsce, w którym nie ma zasad, śmierć przynosi wybawienie, a życie pełne jest cierpienia. Nikt nie może się ukryć, ofiara zawsze zostanie znaleziona. K. N. Haner zaprasza czytelnika do zagłębienia się w historię kobiety pragnącej śmierci oraz mężczyzny nieznającego litości, których połączyło niebezpieczne uczucie niemające prawa bytu w tym mafijnym świecie, z którego nikt nie zdoła wyjść o własnych siłach. Zdumiewająca, grzeszna oraz tragiczna powieść, przy której nie będziecie mogli spokojnie zasnąć. Zdarzenia przytrafiające się bohaterom zniszczą waszą psychikę i uzależnią niczym zabójczy narkotyk, aż zaczniecie usychać z tęsknoty za kontynuacją. K. N. Haner zakończyła historię Nicole w tak bardzo drastycznym momencie, że moje serce przestało na chwilę bić. Nie będziecie potrafili pozbierać się po tym, co przyszykowała dla was autorka, aż poczujecie wielki gniew na to, że do premiery ,,Piekielnej miłości", czyli drugiego tomu opowiadającego o zakazanej miłości, pozostało tak wiele czasu!

,,- Marcus, nie... - Chcę by mnie puścił. Kręcę głową i nerwowo spoglądam w stronę stolika, ale nie widzę Paula. Zapewne mnie szuka i jest już zły. Och nie, nie chcę komplikacji.
- Zniszczę cię, ty mała suko - jego głos brzmi tak, jakby szeptał mi do ucha najsłodszą pieszczotę, ale jego słowa to prawdziwa groźba.
- Co? - dyszę bez tchu i znowu patrzę na niego. Nienawiść w jego spojrzeniu przeszywa mnie na wskroś. Wpatrujemy się w siebie i przez chwilę nie istnieje nic prócz nas."

,,Zakazany układ" zniszczy wasze serce oraz wciągnie do świata bez zasad, w którym miłość nigdy nie powinna zaistnieć, ale ona jak zawsze, postanawia połączyć dwa zranione serca w jedność, co może spowodować szereg okrutnych konsekwencji. Autorka gwarantuje czytelnikowi ostrą jazdę bez trzymanki i ukazuje mu nieupiększoną, drastyczną prawdę, która szokuje, niekiedy bulwersuje, ale również intryguje. Więź łącząca Marcusa i Nicole jest równie piękna, jak i bolesna. W tej powieści niczego nie można być pewnym. K. N. Haner została okrzyknięta Królową Dramatów, z czym zgadzam się w stu procentach. Szokujące zakończenie, bolesne zdarzenia, śmierć czyhająca za rogiem - ,,Zakazany układ" nigdy nie powinien się zawiązać, ale serce zdecydowało inaczej. Czy w świecie mafii istnieje możliwość pokochania drugiej osoby? Przekonajcie się, zapoznając z najnowszą powieścią autorki i dajcie się otumanić namiętności. Polecam!

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Editio <3


Tytuł: Zakazany układ
Autor: K. N. Haner
Wydawnictwo: Editio
Cykl: Seria Mafijna (tom 1)
Data wydania: 15 lutego 2018
ISBN: 9788328338388
Liczba stron: 336
Ocena: 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.