poniedziałek, 20 lutego 2017

#115 Manwhore +1 - Katy Evans ~Czy warto przebaczyć?~ (Premierowo)

Czy zasługujemy na drugą szansę? Czy warto przebaczyć coś, co zraniło nas naprawdę głęboko? Może lepiej zapomnieć o złych rzeczach i skupić się na tym, co było dobre? Wyobraźmy sobie, że ktoś nas zranił. Zniszczył wszystko, w co wierzyliśmy oraz oszukał na wszelkie możliwe sposoby. Zaufaliśmy tej osobie. Tylko ona poznała nasze najskrytsze tajemnice. Oddaliśmy jej całe serce, a ona nas okłamała. Zniszczyła całą relację. Zburzyła nasze mury, a potem zostawiła bez jakiejkolwiek formy obrony. Pragniemy tylko o niej zapomnieć. Wymazać czas, który spędziliśmy z tą osobą z pamięci. Chcemy, by wszystko było jak dawniej, ale to niemożliwe. Cierpimy. Aż pewnego dnia ta osoba znów pojawia się w naszym życiu. Pragnie zacząć wszystko od nowa. Stara się odzyskać nasze zaufanie, ale to niezwykle żmudny zabieg. Czy kiedykolwiek będziemy w stanie spojrzeć jej w oczy jak dawniej? Czas leczy rany. Może warto odkryć jej motywy, a jeśli to możliwe przebaczyć? Wiadomo, że nic nie będzie jak dawniej. W naszym sercu zawsze będzie mieściła się nutka niepokoju. Nie unikniemy tego, ale być może, kiedy już wykonamy krok nad przepaścią, okażę się, że ktoś czeka na dole i złapie nas w swoje ramiona? Kochani, przychodzę dziś do Was z recenzją niezwykłej powieści, która od samego początku podbiła moje serce oraz rozpaliła zmysły. Katy Evans powraca i szturmem podbija polski rynek wydawniczy kontynuacją historii, która mnie złamała swoim zakończeniem, o seksownym playboy'u Malcolmie Saincie i dziennikarce Rachel Livingston. Romantyczna, szalenie podniecająca, namiętna powieść, która niszczy wszystkie bariery i sprawia, że nie chce wracać się do rzeczywistości. Zapraszam do zapoznania się z recenzją!

,,Nie spodziewałam się, że moja historia się zmieni, tak się jednak stało. Historie tak już mają; zaczyna się szukać jednego, a wraca się z czymś zupełnie innym"

NIEPOHAMOWANY POCIĄG, HURAGAN ZMYSŁOWOŚCI I ROZPACZLIWE PRÓBY ODZYSKANIA ROZSĄDKU. MANWHORE + 1 TO WIĘCEJ NIŻ ZWYKŁA POWIEŚĆ EROTYCZNA
Katy Evans ponownie zniewala historią seksownego Malcolma Sainta. Manwhore + 1 to już drugi tom kultowej serii, która podbiła serca milionów czytelniczek na całym świecie. W tej książce znajdziesz ogrom zmysłowości. Do tego dodaj + jedno seksowne spojrzenie spod przymrużonych powiek… + jeden pocałunek, który sprawia, że miękną ci nogi… + 1 obłędny szczyt rozkoszy, który wyraża się niepohamowanym krzykiem ekstazy…
Ponownie zakochasz się w historii wpływowego i bogatego playboya bez skrupułów, który zdecydowanie jest przepełniony grzechem, a jego nazwisko Saint (tł. święty) nie jest ani trochę adekwatne… Jeszcze raz zobaczysz, że bezwzględność i silny charakter w interesach przekłada się na brak kompromisów w łóżku i nieustępliwość w dążeniu do spełnienia w erotycznej strefie…
A co u naszej „niewinnej” Rachel? Cóż, Malcolm Saint miał być wyłącznie zadaniem. Misją dziennikarską. Interesem. Artykułem.
Chociaż próbowała odkryć jego karty, to on odkrył jej delikatne wnętrze i instynktowne potrzeby. Serce wygrało z rozumem i nic już nie może powstrzymać Gwen w dążeniu do spełnienia nowej misji. Misji przeistoczenia się ze zwykłej dziennikarki w panią + 1 Malcolma Sainta.
Czy poprzednie uwikłanie w intrygę i knucie nie odbiją się przykrym echem na drodze zdobycia zaufania najseksowniejszego biznesmena w mieście?
BESTSELLEROWA KATY EVANS PONOWNIE ZACHWYCA SZCZEGÓŁOWYM OPISEM NIESKRĘPOWANYCH EMOCJI

,,(...) miłość jest równie zmienna, jak niebo czy ocean: nie znika, ale nie zawsze jest słoneczna, czysta czy spokojna."

Minęły cztery tygodnie, od kiedy Rachel Livingston spotkała Malcolma Sainta. Cztery tygodnie pełne bólu oraz cierpienia. Cztery tygodnie temu tajemny artykuł Rachel wyszedł na jaw, a najseksowniejszy playboy Nowego Jorku zamknął przed nią serce. Cztery tygodnie, które zmieniły wszystko...
Rachel miała tylko napisać artykuł na temat najbardziej pożądanego kawalera Nowego Jorku. Pierwsze spotkanie z miliarderem miało być tylko formalnością. Młoda kobieta nigdy nie miała się zakochać, ale nikt nie potrafi powstrzymać losu. Malcolm Saint stał się jej obsesją. Rachel miotał się między pracą a uczuciem. Wieź, która powstała między nią a Sinem miała być tylko tymczasowa. Wraz z oddaniem artykułu Rachel miała wyrzucić z umysłu te piękne, zranione błękitne oczy. Dziennikarka nie spodziewała się, że jej serce zabije szybciej do tego dzikiego mężczyzny. Nie przewidziała, że również ON otworzy przed nią swą duszę...
Kiedy prawda wyszła na jaw, Malcolm odsunął się od Rachel. Wyrzucił ją ze swojego umysłu, a przynajmniej tak sądziła. W końcu po czterech tygodniach zaprosił ją do swojej firmy. Rachel wie, że to jej jedyna szansa. Musi pokazać Sinowi, że nigdy nie chciała go zranić. To będzie trudne zadanie. Wiadomo jest, że Malcolm Saint nie przebacza, ale może w tym wypadku zrobi wyjątek? Rachel czeka bitwa o jego serce. Czy można wybaczyć osobie, która tak bardzo zraniła? Czy pożądanie da się zatrzymać? Czy miłość naprawi wszystko?

,,-Tęsknisz za mną?
Przekręca się na bok i szuka wzrokiem mojej twarzy. Nachyla się do mojego ucha i szepcze:
-Myślisz o mnie czasem, kiedy wcale tego nie chcesz... potrzebujesz mnie... nadal mnie czujesz?
-Czuję cię wszędzie.
Kładzie mi rękę na szyi, wielką i gorącą, i z delikatną stanowczością przygważdża mnie do łóżka.
Pozostaje tak przez całe minuty, z czołem dotykającym mojej skroni, ustami przy moim uchu i z dłonią na szyi.
-Przy tobie nie mogę oddychać, ale nie potrafię żyć bez ciebie - mówię bez tchu, a on zaciska powieki, opuszcza swoją głowę na moją i nie mówimy nic więcej."

,,Manwhore +1" to kontynuacja niesamowicie romantycznej, seksownej historii o Malcolmie i Rachel, która zachwyciła mnie od pierwszej strony. Drugi tom oscyluje wokół walki ze słabościami bohaterów oraz przede wszystkim chęci naprawienia ich zniszczonej relacji. To opowieść o próbie odbudowania zaufania, przebaczeniu, które nie jest łatwe, niszczycielskiej obsesji, dojrzewaniu do niektórych ról oraz namiętności, której nie można okiełznać. Katy Evans stworzyła powieść, która wciągnie zagorzałe czytelniczki romansów, a zarazem będzie miłą odskocznią dla fanów innych gatunków. Okładka, która kipi seksapilem od razu kusi i zachęca do dokładnego zagłębienia się w świecie fleszów i odkrycia wszelkich tajemnic, które skrywają główni bohaterowie. ,,Manwhore +1" to historia pełna pożądania, namiętności, ekscytacji. Opowieść o walce i miłości. Niesamowita. Nie mogę doczekać się, kiedy w moje ręce wpadnie ostatnia część oraz inne pozycje, które wyszły spod pióra pani Evans. Wiem, że się nie zawiodę. Czytałam tę książkę z wielką ekscytacją. Pragnęłam, jak najszybciej dotrzeć do końca i poznać zakończenia, które mnie w pełni usatysfakcjonowało. Choć nie powiem, że nie mam ochotę na więcej. Kontynuacja historii o upartej dziennikarce oraz chłodnym miliarderze potrafi rozpalić zmysły. Jeśli lubicie książki, które zawierają w sobie porządną nutę pikanterii, a zarazem są niezwykle romantyczne, to nie zastanawiajcie się długo i pędźcie do księgarni po tę serię!

,,Przygryzam jego dolną wargę, a pragnienie zaczyna pochłaniać mnie od wewnątrz. Nigdy nie byłam taka bezwstydna, zuchwała, ale on... to on tak na mnie działa"

Rachel to uparta młoda kobieta, która nie boi się wyzwań. Pragnie pisać poważne artykuły, ale kiedy zrezygnowała z tematu Malcolma Sainta, dostaje same gnioty. Ciekawość to pierwszy stopień do piekła - mawiają, ale czasami warto zejść o ten jeden stopień w dół i zanurzyć się w Sinie. Od kiedy prawda na temat jej pracy wyszła na jaw, Rachel straciła miłość swego życia. Nie potrafi zapomnieć o tym cholernie seksownym mężczyźnie. Pragnie wszystko naprawić, ale czy jej się to uda? Rachel jest niezwykle zdeterminowana, by odzyskać zaufanie Malcolma. Wie, że jest on jej jedynym. Malcolm Saint po rozstaniu z młodą dziennikarką wycofał się ze świata. Choć uczęszcza na różne ważne spotkania, a czasami wraz z przyjaciółmi do klubu, to i tak nie może zapomnieć o tym, że kobieta, przed którą otworzył serce, tak bardzo go zraniła. Perfekcjonista, który nigdy nie wybacza, musi podjąć najtrudniejszą decyzję w swoim życiu. Czy ta dwójka ma szansę na stworzenie prawdziwego związku? Czy można przebaczyć coś, co tak bardzo zraniło? Czy można powstrzymać pożądanie? Po czym można poznać prawdziwą miłość? Tego wszystkiego dowiecie się, czytając ,,Manwhore +1", które rozpali wasze zmysły i szturmem podbije serce.

,,Widzę, jak jego twarz zmienia się za każdym razem, kiedy wbija się we mnie do samego końca. Z delikatnością, ale i siłą, nad którą sprawuje pełną kontrolę. Czuję się zależna od niego i taka bezbronna - również w sensie emocjonalnym - a przez moje ciało przetacza się kula ognia. Łapię głośno powietrze i wstrząsa mną dreszcz. Jego zielone oczy bezlitośnie obserwują, jak się rozsypuję."

,,Manwhore + 1" to pełna namiętności, cholernie seksowna, otumaniająca zmysły powieść, która jest jak dobre wino - upaja bez końca. Przygotujcie się na huragan emocji, który porwie was w sam środek niesamowitej historii, gdzie ból miesza się z miłością. Katy Evans znów skradła moje serce. Nie mogę doczekać się chwili, gdy w moje ręce wpadnie jej kolejna książka. Wiem, że znów będę zmuszona wykonać skok z urwiska, by wpaść w ramiona powieści, która wkradnie się podstępem w moje serce. Mogę Wam ją polecić z całego serca. Jeśli tak jak ja, lubicie historie z nutką pikanterii, to biegnijcie do księgarni po najnowszą powieść Katy Evans!

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Kobiece <3


Tytuł: Manwhore +1
Autor: Katy Evans
Cykl: Manwhore (tom 2)
Data wydania: 20 lutego 2017
ISBN: 9788365506429
Liczba stron: 384
Ocena: 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.