poniedziałek, 27 czerwca 2016

#46 Zbuntowani - C. J. Daugherty + wyniki konkursu z okazji trzech miesięcy bloga !!!




Od czasu, kiedy Nathaniel napadł na Cimmerię, Allie wraz z przyjaciółką Rachel, stara się ukryć przed wrogiem. Cały czas zmienia miejsca zamieszkani, by mężczyzna ich nie znalazł. Następnym przystankiem na jej drodze jest Francja, w którym znajduje się dom jest przyjaciela Sylvaina. Allie nie widziała go od czasu ucieczki. Pomiędzy nimi wybucha uczucie, które sprawia, że dziewczyna jest jeszcze bardziej zagubiona niż wcześniej. Niestety ich szczęście nie trwa długo, ludzie Nathaniela znajdują ich kryjówkę. Allie i Rachel wracają do szkoły, w której wszystko się zmieniło. Wszędzie kręcą się ochroniarze, wśród uczniów panuje przygnębiająca atmosfera, a w dodatku jeden z trójki nauczycieli jest szpiegiem. Allie jest w niebezpieczeństwie. Nathaniel jest coraz bliżej. Jakby tego nie było dość, to jeszcze dziewczyna nie potrafi zapomnieć o Carterze. Czy Nathaniel dopnie swego i zyska władzę? Czy Allie pomoże babce w czasie rokowań? A w końcu — kogo wybierze dziewczyna: przystojnego, uroczego francuza, który ją kocha, a może naburmuszonego samotnika, który cały czas pojawia się w jej myślach? Przychodzę do Was dziś z recenzją czwartego tomu sagi ,,Wybrani" pt. ,,Zbuntowani" C. J. Daughery i wynikami konkursu z okazji trzech miesięcy bloga. Zapraszam!



,,Tak bardzo próbujemy nikogo nie skrzywdzić, że krzywdzimy wszystkich."

Po ataku Nathaniela szkoła staje się miejscem paranoicznym – jest w niej więcej strażników niż uczniów. Ceną za bezpieczeństwo podopiecznych jest ich wolność.
Zdesperowana Allie zrobi wszystko, by powstrzymać podstępnego wroga. Zgadza się nawet na udział w niebezpiecznych nocnych misjach zorganizowanych przez Lucindę. Carter i Sylvain są gotowi walczyć u jej boku. Obaj ją kochają, lecz dziewczyna musi podjąć jedną z najważniejszych decyzji w swoim życiu. Żaden z nich nie będzie czekać wiecznie.

,,Miłość to: zależy mi na tobie. Ufam ci. Rozumiem cię. Chcę być przy tobie. A zakochanie... (...) A zakochanie to: zrezygnowałabym dla ciebie ze wszystkiego, nawet z siebie. Nie mogę bez ciebie żyć."

Długo zwlekałam, zanim zabrałam się za czwartą część ,,Wybranych". Kupiłam ją pół roku temu i nie miałam zbyt wielkiej ochoty się za nią zabrać, co jest dziwne, ponieważ uwielbiam tę serię. W końcu ja przeczytałam i żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej. Stęskniłam się za bohaterami oraz Cimmerią. Trudno mi było przypomnieć sobie wcześniejsze wydarzenia, ale powolutku to zrobiłam. Autorka jak zwykle pozostawiła mnie spragnioną ostatniej części, którą czym prędzej muszę zakupić. W szkole wszystko się zmieniło, relacje między bohaterami również. Nigdy nie sądziła, że Carter i Sylvain mogliby się zaprzyjaźnić. Obydwoje są do siebie podobni i tworzą zgraną parę. Przed Allie stoją nowe wyzwania - Nathaniel zmusza ją, by wzięła udział w rokowaniach, grożąc, że jeśli tego nie zrobi, zaatakuje jej przyjaciół. Jak zawsze dziewczyna ma problem i nie potrafi wybrać jednego z chłopców, choć na koniec książki się to zmienia i mam nadzieję, że tak pozostanie. Styl pisania C.J.Dauherty jest przystępny. Pisarka potrafi zahipnotyzować czytelnika. Akcja cały czas gna na złamanie karku, nie ma chwili na przerwę. W tej książce cały czas zdarzają się nieoczekiwane zwroty akcji, kolejne tajemnice wkradają się w życie bohaterów, a intryg wroga nie pozostają bez echa. ,,Zbuntowani" to ciekawa książka, która w niezwykły sposób przybliża nam zmagania się Allie i trybiki władzy, której tak bardzo pragną ludzie.

,,Miłość i nienawiść pod wieloma względami są do siebie bardzo podobne."


W ,,Zbuntowanych" Allie nadal nie wie, którego z chłopców ma wybrać, czym mnie irytuje. Choć muszę stwierdzić, że się trochę zmienia. Chciałabym powiedzieć, że wie, czego chce, ale nie mogę. Cały czas się miota zarówno w związku z Sylvainem i Carterem, jak i Nathanielem. Mimo wszystko jest pewniejsza, pragnie wszystkich obronić przed wrogiem i powoli staje się dorosłą kobietą, która odznacza się wielką lojalnością w stosunku do przyjaciół. Carter po wyjeździe Allie zmarkotniał, ale później powoli odżywa. Zafascynowała mnie jego przyjaźń z Sylvainem. Przypomniałam sobie, czemu tak bardzo go lubię. Ten osobliwy samotnik zdobył mojej serce wraz z pierwszą częścią i sądzę, że tak pozostanie na zawsze. Natomiast przystojny francuz staje przed ciężkim wyborem, jego rodzinie grozi niebezpieczeństwo, a on sam jest bezgranicznie zakochany w Allie. Rachel odkrywa prawdziwą siebie. Mam pewne podejrzenia w związku relacją pomiędzy nią a Nicole. Sądzę, że są sobie bardzo bliskie. Rachel jest uparta i dołącza do Nocnej Szkoły, by bronić się przed Nathanielem. Zoe to zwariowana dziewczynka, która nie boi się niczego, ale nie radzi sobie z emocjami. Od razu zdobyła moją sympatię. Nathaniel staje się coraz bardziej niebezpieczny. Zawsze uważałam go za potwora, ale na koniec książki zobaczyłam w nim przebłysk człowieczeństwa. W książce pojawia się nawet brat Allie, który zrobi coś, czego żadna ze stron się nie spodziewała. Każda z postaci jest niezwykłą i sądzę, że warto się z nimi zapoznać.

,,Wojna to sztuka wprowadzania w błąd."

Podsumowując: ,,Zbuntowani" to fantastyczna, pełna akcji książka, która pochłania czytelnika. C. J. Daugherty stworzyła serię, przy której nie można przejść obojętnie. Przygody Allie są pełne niebezpieczeństw, sekretów oraz eksplozji uczuć. Muszę koniecznie przeczytać ostatnią część, ponieważ autorka napisała zakończenie, które całkowicie mnie zabiło i muszę dowiedzieć się, co dalej z pewną osobą. Jeśli potrzebujecie serii pełnej akcji, która oderwie was od rzeczywistości to ,,Wybrani" będą idealni. A jeśli już ją zaczęliście nie wahajcie się sięgać po kolejne części, a szczególnie ,,Zbuntowanych". Nie zawiedziecie się. Polecam!


Tytuł: Zbuntowani
Autor: C. J. Daugherty
Cykl: Wybrani (tom 4)
Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: 22 października 2014
ISBN: 978-83-7515-292-0 
Ocena: 5/6



Wyniki konkursu!

Założyłam bloga trzy miesiące temu i nie spodziewałam się, że tak szybko rozkwitnie. W tym czasie zyskałam 40 obserwatorów, miałam przyjemność dwa razy współpracować z Wydawnictwem Jaguar i liczba wyświetleń bloga wyniosła powyżej 4500. Dziękuję za wszystkie komentarze oraz rady, które otrzymałam. Nie przedłużając zapraszam na wyniki...



Można wygrać było 1 z 4 książek :)

Wymagania dotyczące Konkursu spełniły następujące osoby, czym zakwalifikowały się do losowania:

  1. Miasto Książek
  2. Patrycja Fornal
  3. Kamila Kiełbowicz
  4. Joanna R.
  5. Megami R.
  6. Natalia Anastazja
  7. Dagmara Janik
  8. Agnes C.
  9. Ania K
  10. Joanna Zieleniecka
  11. Aga Królikowska
  12. Agnieszka Borowska
  13. Clary Fray
  14. mati Mmm
  15. Królewskie Recenzje
  16. Klaudia M
  17. magi18
  18. Karolina Klekowska
  19. Zjadam Skarpety
  20. Lexi D.
  21. Gosia Krak
  22. Beata Kandzia
  23. Małgorzata Jabłońska
  24. Monika Wasiluk
  25. Agnieszka Baranowska
  26. Klaudia W
  27. Ania P
  28. Wiktoria Guziewicz
  29. Gracenta
  30. Gab riela
  31. Iza Batraniec
  32. Nefertiti
  33. dorota wysocka
Wygrywa osoba z numerem:



czyli,
Lexi D.

Dziękuję wszystkim za udział :)
A do zwyciężczyni wysyłam email o dane kontaktowe. Gratuluję wygranej!

*Jeśli dane nie zostaną dostarczone wciągu 3 dni od opublikowania postu, zostanie wylosowana kolejna osoba.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.