piątek, 13 maja 2016

Disney Villains Book Tag

Hej :)
Dziś przygotowałam fantastyczny tag, który bardzo mi się spodobał. Uwielbiam bajki Disneya. Arielka, Piotruś Pan i inni. Zawsze z wielką niecierpliwością czekałam na ich przygody. Jak to w bajkach zawsze bywa, musi być jedna zła postać, która uwzięła się na głównych bohaterów. I to właśnie o tych złych wspomina ten tag. Przez parę dni mnie nie było, ponieważ trafiłam na niesamowita książkę, która mnie całkowicie pochłonęła. Mam na myśli ,,Łabędzi śpiew. Księgę I". Recenzja niedługo pojawi się na blogu. Planuję zrobić mały konkurs na 3 miesięcznicę bloga. Co o tym sądzicie? Nie przedłużając zapraszam na tag :)


ZŁA KRÓLOWA - czarny charakter, który zna się na magii.



Na myśl od razu mi przyszła Sabina z książki ,,Upadające królestwa". Kobieta zna się na magii i wykorzystuje ją w złych celach. Zabiła własną siostrę i grozi Magnusowi oraz Lucii. Szkoda, że ta seria nie będzie wydawana. Planuję przeczytać ją po angielsku w wakacje i mam nadzieję, że mi się uda!





CRUELLA DE MON - czarny charakter, który ma swój specyficzny wygląd/ubiór/samochód.



Hmm, sądzę, że będzie to tajemniczy nieznajomy o ciągle zmieniającej się twarzy z książki ,,Łabędzi śpiew. Księga I". Autor nie wymawia wprost jego imienia. Przedstawia go jako nieuchwytny cień, który może przybrać każdą postać.


URSZULA - czarny charakter, który podszywa się pod któregoś z pozytywnych bohaterów.



Szkoda mi to mówić, ale będzie to Malcolm z ,,Pani Noc". W pewnym sensie go rozumiem. Nie zawsze był taki. Niestety śmierć ukochanej osoby sprawiła, że pragnął ją przywrócić mimo wszystko. Na prawdę nie spodziewałam się, że to on jest tym złym.


KAPITAN HAK - czarny charakter, który chce zemsty.



Ten kto przeczytał książki Sherrilyn Kenyon wie, że na to miejsce zasługuje Apollo. Pragnie zemsty za to, co zrobił mu Styxx i Ash. Zemścił się na Bethany za to, że odrzuciła jego zaloty. Nie patrzy na to, że krzywdzi wszystkich wokół, w tym swoją bliźniaczkę oraz syna. Ach, ten Apollo!


DŻAFAR - czarny charakter, który pragnie władzy.



Tu będzie idealnie pasował Stary Człowiek z ,,Startera". Pragnął władzy i planował zniszczyć tysiące istnień. Wykorzystywał do tego własnego syna oraz Callie.


KRÓLOWA KIER - czarny charakter, który ma dużo władzy.



Dużo ich jest. Może Amarantha z ,,Dwór cierni i róż". Dziewczyna ma ogromną władzę. Zapanowała na potężnym rodem i wzbudza strach w najsilniejszych istotach.

SKAZA - czarny charakter, który skrzywdził kogoś ze swojej rodziny.


Narishka z ,,Rycerz Ciemności". Oddała swojego syna na tortury i od dziecka go nienawidziła. Przy niej można jeszcze dodać ojca jej dziecka - Lancelot. Obydwoje skrzywdzili Variana.


MATKA GERTRUDA - czarny charakter, który chce być wiecznie młody.



Levana z ,,Sagi księżycowej". Pragnie wiecznej młodości i nie dba o ofiary. Jest przewrażliwiona na punkcie swojego wyglądu. Idealnie się tu nadaje.


HANS - czarny charakter, który wykorzystał naiwność któregoś z pozytywnych bohaterów.



Maven z ,,Czerwonej Królowej". Sprawił, że Mare wierzyła mu bezgranicznie, a tym czasem knuł swoje niecne plany. Zdecydowanie ją wykorzystał.

DR FACILIER - czarny charakter, który nabiera ludzi na swoje oszustwa.


Król Clarkson z ,,Rywalek". Każdy wierzy, że jest dobrym królem, a tymczasem wszystkich okłamuje. Zarówno rodzinę, jak i poddanych. Dobrze, że na jego drodze stanęła America. Nie wiadomo, ile jeszcze krzywd, by wyrządził.


GASTON - czarny charakter, którego nie lubisz.



Eriadne z ,,The League" Sherrilyn Kenyon. Nienawidzę tej kobiety. Jest okrutna i bezwzględna. Powinna spalić się w piekle. Dawno nie miałam tak negatywnych uczuć do jakiejś postaci. Królowa przebiła wszystko.

CZAROWNICA - czarny charakter, którego lubisz.


Mimo wszystkiego co zrobił, bardzo polubiłam Jonathana z ,,Darów Anioła". Chłopak miał ciężko w życiu i pod wpływem ojca stał się okrutny. Wzruszyłam się w ostatniej części, kiedy zło z niego zostało zabite.

Dziękuję wszystkim za przeczytanie i zachęcam do zostawienia komentarza. Będzie mi bardzo miło <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.