wtorek, 19 kwietnia 2016

Przysłowiowa para TAG



Witam wszystkich na moim blogu. Póki co mogliście znaleźć na nim tylko recenzje książek, ale postanowiłam urozmaicić go o tag, do którego nominowała mnie Debby z bloga Pisane Myślami. Przy okazji chciałam podziękować za dużą liczbę wyświetleń, mimo krótkiego czasu bloga. Nie przedłużając - ZAPRASZAM.


♥ Stara miłość nie rdzewieje

- para, która po jakimś czasie do siebie powróciła.


Zdecydowanie: Dawson i Amanda z niesamowitej książki Nicholasa Sparks pt, ,,Dla Ciebie wszystko". Piękna, wzruszająca powieść o powracających uczuciach. Uwielbiam ich. Mimo wielu lat rozłąki, ich miłość nie zanika.




♥ Gdy masz miłość w sercu, stawaj na kobiercu


- para, która zdecydowała się na małżeństwo.


Na myśl od razu mi przyszli: Jessika i Lucjusz z książki ,,Przyrzeczeni". Uwielbiam tę historię. Od zawsze byli sobie przeznaczeni. Mimo, że Jessika broni się jak może przed uczuciem do Lucjusza, nie potrafi przestać o nim myśleć. Mężczyzna dużo przeżył - zdenerwował stary wampirzy ród i był przez niego okrutnie szkolony. Natomiast dziewczyna została wychowana przez rodziców na dobrą, lojalną kobietę. Mimo złego na końcu doczekujemy się ślubu pary.





♥ Kto się czubi ten się lubi


- para, w której relacji pełno jest docinek i żartów z drugiej połówki. 

Znów książka pan Sparksa, a mianowicie ,,Jesienna miłość". Landon i Jamie stanowczo zaliczają się do tej kategorii. Od początku sobie dokuczają, ale mimo wszystko zakochują się w sobie. Ich historia jest bardzo wzruszająca.




♥ Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta

- para,a... a właściwie to typowy trójkącik miłosny.



Allie, Carter i Sylvain z ,,Wybranych". Dziewczyna nie wie, którego wybrać. Przez całą serię chłopcy rywalizują o jej względy. Idealnie wpasowują się do tej kategorii. Przede mną zostały dwie książki i mam nadzieję, że Allie w końcu się zdecyduje.



♥ Przyjaciół poznaje się w biedzie


- para, która wzajemnie się wspiera, niejednokrotnie sobie pomagała.


Długo zastanawiałam się nad tą kategorią i postanowiłam, że podam jako przykład Percy'ego i Annabeth. Młodzi herosi wiele razy sobie pomagali, gdyby nie ta druga osoba nie przeżyliby spotkania z Kronosem.




♥ Co w kobiecym sercu na dnie, to i diabeł nie odgadnie


- bohater/bohaterka, który/a nie potrafił(a) zdecydować się na jednego adoratora.


Pasuje mi tu postać Calaeny z serii ,,Szklany tron". Zabójczyni nie potrafiła się zdecydować kto jest bliższy jej sercu: księcia Doriana, żołnierza Chaola, czy może wojownika Fae Rowana. Każdy z nich jest niesamowity. Aelin ma duży problem...




♥ Przyjaciela szukaj blisko, wroga daleko


- para, która długo była dobrymi przyjaciółmi.

Vanessa i Simon z ,,Syreny". Przyjaźnili się od dzieciństwa, a dopiero niebezpieczeństwo ze strony mrocznych istot sprawił, że przyznali się do swoich uczuć. Ich miłość narastała stopniowo przez te wszystkie lata. Jeżeli ktoś jest ciekaw ich historii recenzja tu.




♥ Co komu pisane, to go nie minie


- osoby, które prosiłabym o przekazywanie miłości dalej!

Niech każdy czuje się przeze mnie nominowany. Jestem ciekawa waszych typów. Pozdrawiam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.